REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Laptopy poleasingowe Wrocławfirma
Pokaż firmę
Laptopy poleasingowe Wrocław
Wrocław, Kościuszki
Invest Pel Sp. z o.o. Sp.k.firma
Pokaż firmę
Invest Pel Sp. z o.o. Sp.k.
Sopot, Grunwaldzka 76
firma
Pokaż firmę
Sprzęt i narzędzia sadownicze - Sklep sadowniczy Techsad
Błędów, Zofiówka 26
Develia wybuduje drogę i ścieżkę pieszo-rowerową na wrocławskim Ołtaszynieartykuł
Pokaż artykuł
Develia wybuduje drogę i ścieżkę pieszo-rowerową na wrocławskim Ołtaszynie
Wrocławski deweloper, który na Ołtaszynie realizuje osiedle Orawska Vita, rozbuduje lokalną infrastrukturę drogową. Oprócz remontu ul. Orawskiej i Łubinowej Develia wykona również długą ścieżkę pieszo-rowerową do ulic Koszyckiej i Spiskiej.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawie
W Warszawie rośnie oferta hotelowa, dla której coraz poważniejszą konkurencją jest dojrzewający ryne...
Warszawa: Rozstrzygnięto przetarg na nowe Rondo Dmowskiego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Rozstrzygnięto przetarg na nowe Rondo Dmowskiego [WIZUALIZACJE]
Firma Balzola wygrała przetarg na przebudowę ronda Dmowskiego. Wytyczy przejścia dla pieszych wokół...
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.
Zielone Arkady – imponujące centrum handlowe w Bydgoszczy ma już komplet najemców. Do ich grona dołą...
[Rzeszów] Park Kultury i Wypoczynkuinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Park Kultury i Wypoczynku
Rzeszów
Ogródki działkowe na Głuszynie inwestycja
Pokaż inwestycję
Ogródki działkowe na Głuszynie
Poznań, Nowe Miasto, Przy lotnisku
[wielkopolskie] Stoisko z biżuterią w galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Stoisko z biżuterią w galerii Tęcza w Kaliszu
W galerii Tęcza w Kaliszu otworzyło się stoisko z biżuterią srebrną Silver Land. Wyspa zlokalizowana...
[kujawsko-pomorskie] Sklep z firanami ponownie we Wzorcowni Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Sklep z firanami ponownie we Wzorcowni Włocławek
W centrum handlowym Wzorcownia, po krótkiej przerwie, ponownie otworzył się salon znanej sieci Eurof...
[warmińsko-mazurskie] Pierwsza księgarnia otwiera się w Centrum Handlowym Ogrody w Elbląguartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] Pierwsza księgarnia otwiera się w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu
W ciągu najbliższych tygodni ogólnopolska sieć salonów oferująca szeroki wybór światowej i polskiej...
[Dolny Śląsk] Quick Park w Strzegomiu z kompletem najemcówartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Quick Park w Strzegomiu z kompletem najemców
Sklep odzieżowy Diverse to najnowszy i zarazem ostatni najemca w Quick Park Strzegom. Tym samym obie...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelenia Góra] Osiedle Pod Debami
Jelenia Góra
Sołtysowska 35ainwestycja
Pokaż inwestycję
Sołtysowska 35a
Kraków, Nowa Huta
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Grupa Muszkieterów z dalszymi wzrostami wyników w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów z dalszymi wzrostami wyników w Polsce
W 2024 roku Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w wysokości 10,93 mld zł w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, notując wzrost o 6,3% w porównaniu do roku poprzedniego. To wynik znacząco wyższy niż średni wzrost rynków, na których Grupa jest obecna, co potwierdza silną pozycję Grupy Muszkieterów jako jednego z kluczowych graczy na polskim rynku detalicznym.
REKLAMA